joi, 14 iulie 2011

REGULAMENTUL DE FUNCTIONARE AL CLUBULUI MEMBRILOR HRI-VITALION


1.1 Clubul Membrilor HRI-Vitalion (numit in continuare Club – cu sediul in: 1092 Budapesta, Str. Kinizsi Nr. 21-25. IV/A1., avand ca presedinte: Marketing Megoldások SRL, presedinte in functie), membru fondator si executor: Marketing Megoldások SRL (sediul: 1092 Budapesta, Str. Kinizsi Nr. 21-25. IV/A1., numit in continuare SRL). Prezentul regulament de functionare prevede si functionarea SRL-ului, respectiv conditiile de aderare si colaborare.
1.2 SRL-ul anunta membrii Clubului in privinta reducerilor de pret la produsele sale, stabilite in baza planului de marketing valabil actualmente. Produsele ajung pe piata comerciala sub sigla marcii HRI (in continuare Produse HRI). Mai multe detalii referitoare la produse aflati la sediul Clubului sau online la adresa www.vitalion.hu.
1.3 Membrii Clubului pot oferi celor interesati produsele SRL-ului si posibilitatea de a deveni membri ai al Clubului, iar cei ce se alatura Clubului – pot achizitiona la randul lor produsele comercializate. Cumparaturile membrilor si ale celor recomandati (sponsorizati), respectiv ale grupurilor de membri se recompenseaza cu asa numite puncte – conform planului de marketing valabil in prezent. Membrii Clubului pot utiliza punctele dupa preferinte, fie pentru convertirea lor in bani (comision), fie pentru achizitionarea unor produse HRI, in baza prevederilor descrise la punctul 9.
Prezentul regulament de functionare reprezinta parte integranta a formularului de inscriere.
2. Prevederile si modificarile regulamentului
2.1 Drepturile SRL-ului constau exclusiv in stabilirea si modificarea Regulamentului de Functionare a Clubului si functionarea Clubului.
2.2 Modificarea Regulamentului de Functionare intra in vigoare pe pagina de internet www.vitalion.hu, respectiv in termen de 8 zile de la data publicarii sale in brosura Clubului.
2.3 Datoria de a verifica modificarile din Regulamentul de Functionare, premergator intrarii lor in vigoare, revine membrului de Club. Incepand cu data intrarii in vigoare a modificarii, aceasta din urma este valabila in cazul tuturor membrilor. Membrul Clubului este obligat sa isi continue activitatea conform regulamentului modificat, fara a primi in prealabil vreo notificare din partea SRL-ului.
2.4 Continutul modificarilor efectuate in Regulamentul de Functionare se considera acceptate in mod neexprimat de catre membrul Clubului, exceptand cazurile in care membrul adreseaza in scris conducerii opozitia sa. Daca membrul nu accepta prevederile Regulamentului de Functionare, calitatea sa de membru ia sfarsit automat odata cu intrarea in vigoare a modificarilor aduse.
2.5 Daca un anumit punct al Regulamentului sau orice norma de aplicare a sa se opune vreunui act normativ, acest lucru nu va afecta si prevederile celorlalte puncte din Regulament.
3. Conditiile necesare pentru a deveni membrul Clubului
3.1 Devine membru persoana care completeaza si semneaza formularul de inscriere, pe care il expediaza la sediul Clubului (1092 Budapest, Kinizsi u. 21-25. IV/A1.), iar la aderare achizitioneaza un produs HRI de la SRL. Se intocmeste un contract intre semnatarul formularului de inscriere si SRL. Odata cu intrarea in Club (completarea si semnarea formularului de inscriere) membrul Clubului accepta si considera obligatorie respectarea prevederilor Regulamentului de Functionare.
3.2 La primirea formularului de inscriere Clubul ofera noului sau membru un numar de inregistrare. In continuare acest numar va constitui datele de identificare ale membrului.
3.3 Calitatea de membru activ si pasiv: Un membru al Clubului este considerat activ, pana cand cumpara lunar cel putin un produs HRI. Daca acest lucru nu se realizeaza, persoana respectiva va deveni un membru pasiv al Clubului, pana cand va cumpara din nou un produs. Daca cineva nu cumpara nici un produs timp de un an, isi va pierde calitatea de membru al Clubului. Daca persoana respectiva doreste sa se inregistreze din nou in Club, se poate alatura oricui, ca membru nou.
3.4 Membrul activ al Clubului primeste lunar prin posta brosura Clubului. Membrii Clubului se informeaza din brosura sau de pe pagina de internet despre eventualele modificari, despre programele actuale si activitatea Clubului.
4. Anuntarea modificarilor de date
4.1 Modificarea datelor trecute in formularul de inscriere se anunta obligatoriu in scris conducerii Clubului, in termen de 8 zile de la modificare.
SRL-ul nu isi asuma responsabilitatea pentru erorile generate de amanarea acestei proceduri
5. Manevrarea datelor personale
5.1 Membrul acceptat in Club, prin completarea si semnarea formularului de inscriere, contribuie la manevrarea si stocarea datelor oferite. SRL-ul manipuleaza informatiile conform legislatiei in vigoare privind protectia datelor.
5.2 SRL-ul stocheaza datele personale pe durata mentinerii calitatii de membru si nu le ofera unei persoane terte fara acceptul membrului respectiv, exceptand cazurile mentionate in acest punct.
5.3 Membrul Clubului, prin achitarea unei taxe, poate accesa oricand informatii referitoare la rulajul propriu sau al retelei sale, respectiv date din lista intocmita de programul calculatorului. Membrul nu are dreptul sa acceseze date referitoare la alte ramuri ale retelei.
5.4 Membrii Clubului pot utiliza datele colegilor membri (doar membri aflati in reteaua proprie) doar sub incidenta calitatii de membru si legat de activitatea de sponsorizare, exclusiv in scopul manipularii produselor comercializate de SRL sau al informatiilor necesare. Astfel, membrul este obligat sa manevreze in siguranta datele colegului sau, fara a le face cunoscute sau a le preda unei persoane terte. De asemenea, la expirarea calitatii de membru a colegului, respectiv a propriului statut de membru, acesta este obligat sa stearga datele persoanei care nu mai beneficiaza de statutul de membru.
5.5 Daca membrul utilizeaza datele colegilor sai in alte scopuri sau in alte moduri, decat cele descrise la acest punct, fapta se considera a fi o abatere etica ce atrage dupa sine procedura Comisiei Etice. Daca membrul Clubului, fie din postura de membru, fie dupa expirarea acestei calitati, ia datele cunoscute de sine si le preda unei terte persoane sau ofera posibilitatea ca ele sa fie accesate de alte persoane, isi asuma responsabilitatea despagubirii si in anumite cazuri chiar responsabilitatea penala.
5.6 Membrul poate solicita oricand SRL-lui stergerea datelor sale aflate in evidenta. Cererea duce la anularea calitatii sale de membru al Clubului.
6. Transmiterea, mostenirea calitatii de membru
6.1 Calitatea de membru (numarul de inregistrare) este individuala si nu se poate transmite, cesiona sau oferi drept garantie, nu se poate incarca sau nici macar imprumuta temporar, intrucat o persoana terta nu poate beneficia de ea.
6.2 Pentru ridicarea comisioanelor obtinute dupa colectarea punctelor, membrul poate imputernici legal o alta persoana in acest sens. Imputernicirea fara valabilitate sau completata incorect poate fi respinsa de catre SRL.
6.3 Calitatea de membru al Clubului, numarul de inregistrare poate fi mostenita in cazul decesului membrului respectiv, daca mostenitorul de varsta adulta / mostenitorul de drept doreste sa adere la Club si accepta conditiile aferente prin semnarea declaratiei corespunzatoare. Daca este vorba de un mostenitor minor sau daca mostenitorul adult / mostenitorul de drept nu accepta aderarea sa la Club, atunci Clubul deconteaza datoriile catre persoana in cauza (sau reprezentantul sau legal) si sterge numarul de inregistrare al membrului raposat.
7. Terminarea, anularea calitatii de membru (excludere)
7.1 Membrul Clubului poate solicita oricand anularea calitatii sale de membru, adresand o scrisoare recomandata SRL-ului in acest sens. SRL-ul, la sfarsitul lunii in care intra in posesia solicitarii, conform procesului obisnuit, ofera comisioanele cuvenite membrului solicitant, dupa care sterge datele membrului si numarul de inregistrare al acestuia din evidentele SRL-ului.
7.2 Daca membrul:
- incalca prevederile Regulamentului de Functionare;
- abuzeaza de aducerea, comercializarea produselor HRI sau de drepturile de exclusivitate sau planul de marketing;
- utilizeaza produsele HRI sau planul de marketing in mod neautorizat (le reproduce);
- in legatura cu produsele HRI sau cu planul de marketing ofera informatii neadevarate, derutante, sau
- prezinta un comportament care afecteaza interesele SRL-ului, respectiv
- daca in formularul de inscriere sau in contract sau alte documente oficiale comunica date false, Clubul poate demara procedura etica, care in cele mai grave cazuri poate duce la excluderea membrului.
7.3 Procedura etica impotriva membrului in cauza este executata de Comisia de Etica, apoi ia o decizie in acest sens. Membrul este anuntat in scris cu privire la data si ora desfasurarii sedintei Comisie de Etica. Membrul poate lua parte la sedinta, dar aceasta se poate desfasura si in absenta lui. Decizia Comisiei de Etica este comunicata in scris membrului, de catre presedintele Comisie de Etica, dupa care se executa.
7.4 In cazul excluderii, eventualele pagube rezultate din greseala comisa ce determina excluderea, SRL-ul este indreptatit sa se despagubeasca pe seama comisionului pe care membrul ar urma sa il primeasca si astfel este posibil sa scada valoarea comisionului sau chiar sa anuleze achitarea acestuia. In asemenea cazuri, SRL-ul nu ia in considerare realizarile efectuate de la data comiterii erorii, nici in cazul membrului sanctionat si nici al asociatiei acestuia, prin intermediul caruia membrul poate prelua comisionul de la SRL. Pe langa anularea comisionului – daca pagubele rezultate depasesc valoarea comisionului – SRL-ul poate actiona membrul in judecata.
7.5 Membrul exclus se poate prezenta in vederea unei noi inscrieri dupa 12 luni de la excluderea sa, insa dreptul sau de inscriere va fi analizat si decis de Comisia de Etica. Daca primeste dreptul de inscriere, isi pierde toate drepturile obtinute anterior si grupurile detinute in cadrul activitatii desfasurate pana la excluderea sa.
8. Comisia de etica
8.1 Comisia de Etica reprezinta corpul decizional, format din 3 persoane, care dezbate problemele legate de respectarea Regulamentului de Functionare, atitudinea membrilor Clubului vizavi de Regulament, respectiv de conflictele dintre membrii Clubului. Membrii Comisiei: un membru al SRL-ului sau o persoana delegata a acestuia, reprezentantul conducerii sau un delegat al acestuia si o persoana nominalizata de administrator, membru al Clubului, dar independenta, neutra in probleme de acest gen. Presedintele Comisiei este reprezentantul conducerii SRL-ului.
9. Cumparaturi si comisioane
9.1 Membrul are dreptul de a achizitiona la preturi promotionale, produsele HRI direct de la SRL, exclusiv pentru uz personal. Cumpararea produselor se face fie la sediul Clubului, fie prin posta, in urma unei comenzi in scris. In ambele cazuri este necesar ca membrul sa isi ofere numarul de inregistrare.
9.2 La cumpararea produselor comandate membrul Clubului Achita pretul lor la casieria SRL-ului si primeste in schimb o chitanta. Daca livrarea se face prin posta, membrul trebuie sa trimita in orice caz in scris, scrisoare, email sau fax comanda dorita pe adresa SRL-ului. In asemenea cazuri cheltuielile postale si valoarea produselor pot fi achitate fie prin ramburs, fie in avans prin transfer bancar in contul SRL-ului. Cumparaturile cu comisioane sunt nepermise.
9.3 Membrii Clubului au dreptul la puncte (comisioane), care se acorda la cumpararea unui numar (prezentat in Planul de marketing) de produse HRI si care se pot transforma in bani sau produse (conform Planului de marketing). In plus, fiecare Membru primeste puncte (transformabile in bani sau produse) aditionale dupa fiecare produs HRI cumparat de un membru din reteaua proprie (pe baza numarului de identificare). Un punct echivaleaza cu 5.21 RON.
9.4 Membrul Clubului poate converti punctele in termen de trei luni de la obtinerea dreptului de acordare a comisionului, perioada dupa care revendicarea comisionului se prescrie. Punctele neexpirate si acceptate se pot transmite si altor persoane.
9.5 In luna de lucru, pana in data de 10, membrii Clubului primesc prin posta decontarea privind colectarea punctelor in cursul lunii precedente (anuntul comisionului). Acest anunt contine comisionul total obtinut in urma cumparaturilor personale si a membrilor ce au aderat la Club prin intermediul sau.
9.6 Anuntul informativ este intocmit de calculator. Datele prevazute in document sunt doar orientative si se pot modifica datorita prelucrarii permanente a datelor de trafic. Conform celor descrise anterior, anuntul referitor la comisioane nu se considera a fi un act ce adevereste vreo datorie, astfel ca el nu poate fi utilizat in instanta. Se poate solicita conducerii SRL-ului un document referitor la eventualul comision obtinut in luna de lucru.
9.7 Dupa intocmirea debitarii, membrul Clubului, poate converti comisionul dupa preferinte, fie in produse, fie in bani.
9.8 La convertirea comisionului in bani are dreptul doar acel membru al Clubului, care a semnat Conventia cu SRL-ul, referitoare la posibilitatea conversiei. Achitarea sumei se face pe baza chitantei predate de membru si acceptate de SRL, in care suma bruta reprezinta valoarea in bani a punctelor (comisionul). Achitarea sumei se face prin transfer bancar in contul furnizat de membru, in termen de 10 zile lucratoare de la acceptarea chitantei de catre SRL. In absenta vreunui document necesar pentru plata banilor, prevazut in contract, SRL-ul are dreptul de a amana temporar achitarea sumei, pana ce membrul completeaza dosarul.
10. Marketing
10.1 Planul de Marketing este sistemul de calcul al punctelor colectate de membri si graficul de calcul si distributie a comisioanelor de plata. Planul de Marketing este proprietatea SRL-ului. Planul de Marketing poate fi accesat pe pagina de internet a Clubului, iar informatii detaliate pot fi solicitate si la sediul Clubului.
10.2 Punctele se vor calcula pe baza valorii nete a produselor cumparate si comisionul calculat pe baza acestora este de asemenea suma neta, deci fara TVA.
11. Etica de retea
11.1 In cazul unor probleme in activitatea din interiorul retelei, acestea se comunica in scris sau verbal, Conducerii Clubului.
11.2 Relatia dintre membrul Clubului si sponsorul sau este protejata. (Sponsor: membrul clubului multumita caruia noul membru a facut cunostinta cu produsele HRI si cu posibilitatile comerciale, respectiv care a recomandat intrarea noului membru in cadrul Clubului). Linia sponsorului: sponsorul membrului, sponsorul sponsorului si asa mai departe, lantul care face legatura intre sponsori, al carui traiect ascendent duce la primul membru al clubului.)
11.3 Schimbarea sponsorului este posibila prin depunerea unei cereri scrise, care trebuie aprobata de conducere. In acest caz, membrul respectiv va fi indepartat din sistem, si numai peste sase luni va avea posibilitatea de a se inregistra inca o data cu numar de identificare nou. Fiind membru nou, isi va pierde echipa si toate beneficiile obtinute pana in acel moment.
12. Dispozitii diverse
12.1 Este interzisa numirea produselor ca fiind medicamente, preparate terapeutice sau acordarea unor garantii in privinta efectului vindecator. Este strict interzis orice comunicat, anunt, reclama sau procedeu media referitor la produse.
12.2 Recomandarea produselor de catre membrii Clubului – impartasirea experientei personale cu altii - , respectiv toata activitatea aferenta trebuie sa respecte imaginea si onoarea comerciala a SRL-ului, precum si a Clubului. La recomandarea produselor se va tine cont de regulile concurentei corecte, fara a defaima alte produse.
12.3 Este interzisa modificarea in vreun fel a ambalajului, continutului sau formei produselor HRI.
12.4 Clubul isi informeaza clientii direct prin intermediul membrilor in privinta produselor si serviciilor oferite – fara a interveni in lanturile comerciale. Membrii nu pot revinde produsele HRI in cadrul magazinelor.
12.5 Membrul accepta ca dupa aderarea sa la Club sa participe regulat la prezentarile si promovarile produselor, la prezentarile referitoare la programul de marketing al Clubului, exercitandu-si ca atare activitatea in cadrul Clubului. Cunoasterea si prezentarea exacta a caracteristicilor produselor catre clienti presupune responsabilitatea membrului. Transmiterea unor informatii eronate sau dezorientarea clientilor in privinta produselor duce la excluderea membrului din Club si atrage dupa sine si despagubirea Clubului pentru daunele pricinuite.
12.6 Publicarea unui site propriu sau a oricarui purtator de informatii necesita acceptul premergator al SRL-ului, in absenta caruia se instituie procedura etica. La alegerea denumirii site-ului se vor avea in vedere regulile privind exclusivitatea si prioritatea utilizarii denumirii respective: purtatorul de informatii, numele paginii web sau adresa ei nu poate fi foarte asemanatoare cu altele, existente anterior sau cu pagina oficiala sau automata, astfel incat sa creeze confuzie. La crearea si utilizarea paginii web sau a altei cai de promovare membrul va avea in vedere prevederile prezentului contract (indeosebi cele referitoare la afirmatiile privind efectul terapeutic).
12.7 Drepturile si obligatiile derivate din prezentul contract stau sub incidenta legislatiei dreptului.
12.8 Partile contractante se vor stradui la solutionarea pasnica a tuturor problemelor conflictuale, iar daca in acest mod situatia nu se solutioneaza ele vor apela la instanta.
12.9 SRL-ul isi mentine dreptul de a modifica prezentele Conditii ale Contractului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu