joi, 14 iulie 2011

PE NOI NE-AU AJUTAT !

1. P. Otilia, Bucuresti: - Obezitate marcata, hipertensiune arteriala
Am slabit 20 de kg dupa 3 cure cu HRI-Vitalion. Am scapat de simptomele neplacute cauzate de hipertensiunea arteriala si de diabetul zaharat, care aparea intermitent.
As dori sa transmit aceste ganduri tuturor oamenilor ca un exemplu demn de urmat, si va doresc din suflet sanatate.
2. B. Alexandru, Resita: - Guta, osteoporoza, ateroscleroza
A relatat cu fericire, ca dupa 2 cure cu HRI-Vitalion simptomele edematoase au cedat, ca si durerea de la nivelul membrelor, cauzata de guta. Toate degetele s-au indreptat (atat pe maini, cat si pe picioare). Dupa  a 3-a cura cu HRI-Vitalion au disparut si simptomele aterosclerozei si a osteoporozei. Utilizeaza in continuare tabletele HRI-Vitalion, insa numai in scop profilactic, 1 tableta pe zi.
3. H. Viorica, Ploiesti: - Osteoporoza, ateroscleroza, tumora
Sufera de mai multi ani de osteoporoza si ateroscleroza. Doua vertebre s-au tasat. Starea ei generala s-a alterat foarte mult, incat a trebuit sa se deplaseze la controale cu ajutorul scaunului pe rotile. In final s-a descoperit o tumoare cerebrala de 3 centimetri. A fost tratata cu tot ceea ce este cunoscut. Eu i-am recomandat tabletele HRI-Vitalion, iar dupa un tratament cu 4 cutii de tablete, la examinarea de control medicul ei a intrebat-o fericit: - ce s-a intampla cu Dumneavoastra? Tumora s-a injumatatit.  Bolnava nu a mentionat ce tablete foloseste, numai a multumit pentru vestea ce buna. Dupa o luna a inceput tratamentul cu 3 cutii de HRI-Vitalion, iar cu ocazia examinarii de control tumora nu se mai putea evidentia. De atunci bolnava se simte excelent, se deplaseaza pe picioarele ei, si este fericita.
4. P. Filip, Craiova: - Hemoragie cerebrala, paralizie
Din cauza hemoragiei cerebrale a fost paralizat. A incercat mai multe tratamente, dar numai curele cu HRI-Vitalion au avut succes. Doua cure HRI-Vitalion au determinat o ameliorare marcata, a treia cura a adus o schimbare radicala. Nu exista cuvinte pentru a descrie sentimentul dat de abilitatea de a se putea plimba dupa paralizie. Va multumesc tuturor, mi-ati dat viata inapoi.
5. G. Adriana, Cluj Napoca: - Obezitate, hipertensiune arteriala
Din cauza hipertensiunii arteriale si a obezitatii era permanent intr-o stare de depresie si avea ameteli. Utilizarea concomitenta a tabletelor HRI-Vitalion i-a schimbat viata. Tensiunea s-a stabilizat si a scazut de la 200/110 la 140/85. Greutatea i-a scazut de la 100 kg la 75 kg. Toata familia si cunostintele ei au intrat in Clubul HRI-Vitalion.
6. T. Aurel, Constanta: - Arteriopatie, osteoporoza
Am suferit de arteriopatie la nivelul piciorului drept, calcificari in intregul organism si osteoporoza de asemenea a fost evidentiata in centrul de osteoporoza. I-am povestit medicului de familie ca utilizez aceste tablete, iar acesta mi-a spus sa continui tratamentul, daca simt ca este benefic. Astfel eu am incredere in aceste tablete, si nu mai folosesc medicamente chimice. De cand utilizez HRI-Vitalion am o stare generala mult mai buna, pot sa lucrez, cu toate ca medicii mi-au spus ca piciorul meu trebuie amputat.
7. T. Simona, Craiova: - Ateroscleroza
De ani de zile sufar de ateroscleroza, umblu foarte greu si am dureri puternice. Am facut trei cure cu HRI-Vitalion, cu 1 tableta pe zi, iar deja dupa prima cura am observat o ameliorare, durerile din maini si picioare au disparut. Dar totusi nu intrerup tratamentul, deoarece nu vreau ca durerile sa inceapa din nou. Ma simt mult mai bine.
8. M. Elena, Bucuresti: - Miopie
Sunt mioapa. Dupa o saptamana de tratament cu HRI-Vitalion, mi s-a imbunatatit vederea si starea generala, iar gandirea s-a invigorat.
9. P. Veta, Caracal: - Oboseala, scaderea capacitatii de concentrare
Am folosit tabletele HRI-Vitalion impreuna cu colega mea pentru senzatie de oboseala neintrerupta si scaderea capacitatii de concentrare. De atunci starea noastra generala s-a imbunatatit, ne simtim usurate, chiar si miscarile ne sunt mai usoare.
10. N. Nicusor, Timisoara: - Calcificari de vertebre cervicale, coloana vertebrala
Aveam calcificari la nivelul gatului si coloanei, care pocnea la miscare. De 1-2 ani miscarile au devenit mai greu de efectuat din cauza calcificarilor. Dupa ce am inceput sa folosesc HRI-Vitalion, probleme au disparut partial dupa 2 saptamani, si total dupa aprox. 2 luni.
11. D. Ancuta, Bistrita Nasaud: - Varice
Sunt la varsta de 46 ani si am varice. Am incercat tabletele HRI-Vitalion, am luat 4 cutii si de atunci nu am nici o problema, nu dor si nu mi se umfla picioarele. Ma simt bine.
12. A. Teodor, Tulcea: - Coloana, disc intervertebral
De mai multi ani am spondiloza, probleme de coloana. De cand am descoperit tabletele HRI-Vitalion, problemele mele apartin de domeniul trecutului. Nu mai am dureri. Nici nu-mi vine sa cred. Va multumesc din inima.
13. H. Mihaela, Pitesti: - Erizipel
Am cumparat tablete HRI-Vitalion pentru mama. Avand varsta inaintata are circulatia slaba si a fost foarte surprinsa cand a observat ca problemele ai au disparut. A disparut si erizipelul de pe picior. Este foarte fericita. Multumeste pentru acest supliment alimentar excelent.
14. N. Radu, Galati: - Hipertensiune arteriala, edem
Sufeream de edeme si hipertensiune arteriala.
Nu ma puteam apleca, ma sufocam. Tabletele HRI-Vitalion mi-au rezolvat toate problemele.
Multumesc mult! Va doresc succes in continuare!
15. A. Valer, Suceava: - Deget ciocan
Sufar de deget ciocan. Tot timpul era inflamat si durea. Dupa doua cutii de tablete HRI-Vitalion durerile au disparut, iar degetele s-au indreptat. Produsul este excelent!
16. T. Ionel, Braila: - Articulatii, sensibilitate la fronturi atmosferice
Am avut dureri de coloana si la nivelul articulatiilor. Aveam probleme cu vederea si eram sensibil la fronturile atmosferice. Am facut o cura si spre marea mea bucurie durerile s-au ameliorat si sensibilitatea la fronturi atmosferic a disparut complet. Recomand HRI-Vitalion si la altii.
17. M. Veronica, Baia Mare: - Arteriopatie
Am 57 ani.  Am suferit o hemoragie cerebrala, si am arteriopatie la nivelul piciorului. Am inceput sa utilizez HRI-Vitalion, si dupa scurt timp am observat ca puteam sa vorbesc mai usor, si arteriopatia s-a ameliorat.
18. L. Teodora, Brasov: - Sensibilitate la fronturi atmosferice, articulatii
Am folosit HRI-Vitalion sub forma de cure. De cand o folosesc durerile articulare au disparut si nu mai sunt sensibila la fronturi atmosferice. Vederea mi s-a imbunatatit. Aveam dureri la nivelul coloanei, dar de cand utilizez tabletele, nu mai am acuze.
19. D. Adrian, Sibiu: - Dureri la nivelul piciorului
Pentru durerile puternice de la nivelul piciorului mi s-a recomandat HRI-Vitalion. Am acceptat si am inceput sa folosesc tabletele. A fost mai greu sa beau cei 2 litri de lichid.  Dupa rezultatele primelor zile am luat cate doua tablete. A treia zi durerile s-au ameliorat, iar astazi pot umbla din nou. Dupa a doua cutie aproape ca nu mai am acuze.
20. B. Vasile, Medias: - Probleme sanguine
Cand s-a pus in evidenta ca nu am suficiente leucocite in sange, am fost trimisa la examinari, dar cauza nu s-a putut determina. De atunci frotiul sanguin este controlat regulat. Deoarece nu pot lua medicamente am incercat toate metodele, prin care as putea preveni bolile sau m-as putea trata. De 20 de ani numarul meu de leucocite este intre 2,3 si 2,8 (ar trebui sa fie minim 4,6). LA inceputul acestui an am fost supusa unei presiuni mari. Am fost epuizata atat fizic, cat si psihic. Pe 10 iunie rezultatul frotiului sanguin a fost 1,9. Medicul m-a trimis la examinare completa, printre altele si la hematologie. (Pana acum de fiecare data am refuzat, dar de data aceasta nu am indraznit, din cauza frotiului foarte slab.) Examinarea hematologica a fost pe 8 iulie. Intre timp a folosit o cutie de HRI-Vitalion. La examinarea de sange de la hematologie am avut 3000 de leucocite/ml, ceea ce n-am atins niciodata in 20 ani.
21. T. Traian, Onesti: - Probleme cardiace
De mic copil mi-a fost frica de bolile cardiace, deoarece aveam pulsul rapid, de fiecare data cand s-a masurat. Am intalnit multi medici extraordinari, care au incercat sa ma ajute prin toate metodele cunoscute. Bineinteles era vorba de medicamente. Cu toate acestea cateodata ma simteam rau, si in aceste situatii am luat medicamentul numit Betaloc. Ii multumesc bunului Dumnezeu ca toate acestea apartin trecutului, deoarece HRI-Vitalion este cel mai eficient supliment alimentar de pana acum, de un an nu mai iau medicamente!!! Medicul de familie chiar ieri m-a felicitat pentru ritmicitatea buna, regulata a pulsului si pentru tensiunea de „adolescent” (am trecut de patruzeci de ani). Nu merita acest lucru toti banii? Nu inteleg cum se poate trai fara HRI-Vitalion. Fireste ca nu am uitat de miscare, de plimbarile in aer liber si de alimentatia sanatoasa, pentru ca fetita mea de 10 ani ma "indeamna" sa am o viata lunga! Recomand tuturor familiilor!
22. S. Alina, Buzau: - Embolie cerebrala, probleme cu vederea
Referat despre efectele sau schimbarile pozitive in urma utilizarii tabletelor HRI-Vitalion. Am avut embolie cerebrala si hipertensiune arteriala. Dupa o internare in spital, folosesc tabletele HRI-Vitalion din 10 iulie. Schimbare: Problemele de vedere, datorate emboliei cerebrale s-au ameliorat in cateva zile, imaginile cetoase ale televizorului s-au schimbat in contururi clare (deci schimbare in bine). Tensiunea arteriala: Am inceput sa folosesc tabletele Echilibru hidric, deoarece gambele imi erau umflate deasupra gleznelor. Efectul a fost o schimbare vizibila si palpabila. Continui utilizarea si recomand tuturor pentru ameliorarea problemelor de sanatate. In plus, as dori sa mai adaug, ca inainte de utilizarea tabletei HRI-Vitalion ma trezeam dimineata obosit, chiar dupa un somn de 12-13 ore, si trebuia sa dorm 2-3 ore si la amiaza. Timpul de somn nocturn a scazut cu 1-2 ore, iar ziua nu mai trebuie sa dorm deloc. Poate nu este indiferent, daca inchei prin a aminti ca am 80 de ani.
23. J. Laurentiu: - Ulcer de gamba
In urma cu 2 ani pe piciorul meu stang au aparut ulcere din cauza unei tromboze venoase profunde de acum 15 ani. In pofida unui tratament chirurgical si dermatologic, respectiv medicamentos continuu nu s-au vindecat. Ca urmare a unui tratament combinat cu HRI-Vitalion (zilnic 2x1 tablete) dupa 2 zile au disparut crampele musculare nocturne, dupa 8-10 zile ulcerele s-au uscat, apoi au cazut si escarele, iar ulcerele s-au vindecat complet.
24. P. Alexandra, Mamaia: - Infarct miocardic, hemoragie cerebrala
Am fost tratata mai multi ani pentru sechele de infarct miocardic, hemoragie cerebrala si paralizie. Nici nu am indraznit sa sper ca as putea sa-mi recapat odata sanatatea. Multumesc oamenilor de stiinta, si celor care ne-au adus aceste tablete HRI-Vitalion. Trei cure mi-au redat sanatatea. Astazi imi pot ingriji familia si florile din gradina. Recomand din suflet tuturor!
25. I. Florica, Suceava: - Tumora
O doamna de 35 de ani aproape ca si-a pierdut cheful de viata din cauza unei tumore de rect. Initial a fost tratara cu hemoroizi, care s-au format dupa nastere. Cand a aflat de tumoare s-a intristat foarte mult. Ce o sa se intample cu fetita ei? La recomandarea unei cunostinte a facut trei cure cu HRI-Vitalion si deja dupa a doua cura tumora a inceput sa se retraga, iar ulterior a disparut. Doamna se roaga pentru Terry Gallagher si cel care i-a recomandat tabletele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu